"Εάν η κοιλίτσα σου είναι μυτερή κατά τη διάρκεια της κύησης, σίγουρα είναι αγόρι. Ενώ εάν είναι στρογγυλή, είναι κορίτσι" συνηθίζουν να λένε οι εν δυνάμει γιαγιάδες στις κόρες τους.
Πού να φανταστούν ότι το φύλο του εγγονιού που θα έρθει σε ετούτο το κόσμο εξαρτάται από τη κατανάλωση περιεκτικότητας λιπαρών ουσιών!
Σύμφωνα με την νέα έρευνα, που δημοσιεύτηκε στα Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας της Επιστήμης, μία διατροφή πλούσια σε λιπαρά κατά τη διάρκεια των περιόδων σύλληψης αλλά και κύησης καθορίζει το φύλο του εμβρύου, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αγόρι! Αντίθετα όταν η μητέρα ακολουθεί μια διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, τότε ένα βρέφος γένους θηλυκού θα εισέλθει στην οικογένεια.
Οι πολλές θερμίδες φέρνουν αγόρια, λέει η έρευνα!
H Dr Cheryl Rosenfeld, από το Πανεπιστήμιο του Μισούρι και οι συνεργάτες της, ξεκαθαρίζουν το τοπίο: "Διατροφικές συνήθειες που εξασφαλίζουν υψηλό ποσοστό θερμίδων βοηθούν στην απόκτηση αρσενικών, ενώ η μείωση τους δίνουν την ευκαιρία στους γονείς να κρατήσουν στην αγκαλιά τους ένα κοριτσάκι".
"Στους ανθρώπους και τα ποντίκια ο περιορισμός τροφίμων κατά τη διάρκεια που το ζευγάρι προσπαθεί να τεκνοποιήσει αλλά και όταν κάνει αισθητή τη παρουσία του στη προσωρινή κατοικία, εξασφαλίζει την γυναικεία εκδοχή του μωρού. Αναλύοντας τα γονίδια κατά τη διάρκεια και των δυο περιπτώσεων, βρέθηκε ότι το φύλο του παιδιού εξαρτάται καθαρά από τις τροφές. Μάλιστα τα θηλυκά έμβρυα είναι περισσότερο ευαίσθητα σε σχέση με τους αρσενικά, με αποτέλεσμα να επηρεάζονται άμεσα. Ωστόσο οι αγέννητοι ανδρικοί σπόροι είναι ευάλωτοι στη μήτρα."
"Μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, οι διαφορές είναι εμφανείς σε 2000 γονίδια συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επηρεάζουν την οσμή και τα νεφρά. Η "έκφραση" των γονιδίων προσαρμόζεται με βάση τις διατροφικές επιταγές με μεγαλύτερη επίδραση στο πλακούντα των γυναικείων αμαζόνων."
Να τι πρέπει να τρώτε!
Το συμπέρασμα της μελέτης ουσιαστικά πιστοποιεί μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε πριν δυο χρόνια και οι αρμόδιοι ερευνητές ανακοίνωσαν πάλι ότι οι τροφές καθορίζουν το φύλο αλλά και τη μετέπειτα πορεία της εξέλιξης της υγείας του. Η συμβουλή της έρευνας προς τους υποψηφίους γονείς:
"Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα απόγονο γένους αρσενικού, τρώτε όσο μπορείτε λιπαρά...μέχρι να σκάσετε. Εάν πάλι θέλετε να αποκτήσετε μια μικρή πριγκίπισσα επιλέξτε τροφές όπως δημητριακά, γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ".